Dear weekend, lost you to Gothenburg, unwillingly

2009-09-16 @ 09:55:05
Jag gillar morgnarna nu i början av hösten, när det fortfarande är ljust och solen smyger sig upp i samma takt som jag. Det är så härligt friskt i luften, som får en att vilja stanna upp och dra några djupa andetag i nuet.
Nu är det är dags för frukost. Allra mest ser jag fram emot min espresso. Den som får kroppen att vakna ytterligare lite till.

I morgon bär det av till Göteborg på konferens. Jag har tidigare bara åkt rätt igenom den stan', så nu är det dags att de vad den har att erbjuda. Tyvärr ser jag inte fram lika mycket emot att morgontrötta jag ska sitta på tåget vid avgång redan 07:14. Chansen att få skjuts in till centralen är ungefär lika med noll så tidigt på morgonen, så man kanske ska strunta i att gå och lägga sig helt och hållet?

Idag åkte höga stövlar på, och dagens högsta önskan är dessa:


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Tack!



De där är riktigt fina! Kan varken stava eller uttala designerns efternamn, men fina är de :)

2009-09-16 @ 17:57:10
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback