Studded curved strappy madness! ...I need a double black velvet espresso

2009-09-11 @ 22:06:22

Jag har ju tänkt på dom här i ett par veckor minst. Första gången jag såg dom var när jag följde med min kollega Jennie när hon gick på shoe hunting åt en av sina kompisar på Zara. Oj oj oj - kärlek. Jag hade.. eller har iofs fortfarande... köpstopp, så jag lät bli - just då.

Jag liknade dem mycket vid bilder Caroline postade i ett inlägg och kunde verkligen inte släppa tanken på dessa fina Special Edition-klackar. Har strosat in på Zara efter det - för det enda sättet att få mig själv att släppa tanken på ett par skor är om de är slut - då grämer jag mig ett par timmar och släpper sedan taget - eller hittar ett par nya att dregla efter - men de här tog ju aldrig slut. Special Edition tenderar ju ta slut väldigt fort och någonstans inom mig fanns nog en skräckblandad förhoppning om just det.

Men nu! Äntligen! Mailet jag skickade gjorde susen och idag köpte jag min egna present ifrån Fina. Det måste låta jättetokigt men Fina ... ja vad kan man säga..hade väl varken lust med Zara, tjejbutiker, butiker i allmänhet och trängas med folk, så jag gjorde det jag vanligtvis gör bäst; shoppade skor.

Tack.









Dom blir ju mina på riktigt först imorn, men jag kunde inte vänta med att blogga om dom =)


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Åh, gud så fina!



Grattis på födelsedagen! Måste ju skriva på den riktiga dagen också :)



Hoppas du har haft en bra dag och får en bra kväll!



Kram

2009-09-12 @ 19:40:33
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback