Sagolika september

2009-09-09 @ 18:54:08
Hösten är officiellt här, ja norr om och inne i Hufvudstaden iallfall. Luften är sådär krispigt kylig mot min nästipp innan den, efter några djupa andetag, gömmer sig i XXLhalsduken, träden börjar skifta mer i gult, rött och solen i guld och stövlar med stickade sockar i blir de mest eftertraktade på hyllan.

Idag kan det förresten inte bli mer september. 090909, noll-nie-noll-nie-noll-nie. Det ligger fint som attans på läpparna.



Om tre dagar är jag 25, undrar om Fina kommer att komma ihåg? Skrev precis ett mail om vad jag önskar mig i present. Vad kan det vara, tro? Listan i mitt inre rum är lång, såå lång, och dyr, men jag höll det på en rimlig nivå, och föreslog till och med att jag kunde köpa min egen present eller kanske presenter. Mamma och pappa suktade med en långweekend till Malaga men det fanns inga överkomliga flyg, så vi tackade nej, vilket var väldigt synd eftersom jag ännu inte har haft någon semester och börjar bli sliten. Hur som helst - Sagolika September.  Hoppas kvällningen blir lika fin som dagen idag - då vankas en prommenad, kvällsmys och sova med öppen balkongdörr. Om det blir för kallt kan jag alltid trassla in mig i Fina ;o) 


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Oh, grattis i förskott!



Det blev ett par tunna, svarta, vaxade skoband till mina Shani, men sidenband kanske skulle vara nåt :)

Och jag får nog rita med spritpenna på sulan, såg också att de målat lite där...

2009-09-11 @ 20:05:48
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback