Polished to an infinite shine, with a a touch of matte suede

2009-09-28 @ 22:03:57
Oj vilken dag det har varit.
På jobbet idag gick det hyfsat. Avdelningsmötet gick som vanligt i sin egna takt, inget blev sagt, inget blev gjort, allting med ett underförstått allvar i sin helhet. Hann med lite av varje med 7 kunder totalt, en smarrig lunch och en fika med himelsk varm choklad.
På bussen hem ringde jag mami och fick redan på att hunden vår är påväg bort - jättesynd, och jag har gråtit till och från sen dess.
Stack iväg till gymmet för att få av mig lite ilska, lite sorg, lite glädje och en himla massa överskottsenegri. Så nu är jag tredje lessen, glad och trött.

Här kommer lite bilder på mitt förra-torsdagen-fynd!







Dom gör mig lycklig. Och Fina också såklart =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback