Vad är problemet ?!

2009-05-14 @ 22:32:02

Precis.

The notorious Acne Pistol boots har funnits med på önskelistan i nästan två år nu. 3 500 har känts som förmycke,  så det har tradera -och blocketsurfats, trånats och dreglats över dessa och alla bloggerskor som bara  ääälskar sina pistoler. Suck.


Ett spontanbesök på Acneoutleten i Barkarby raserade den tvååriga  drömmen. Ett par fuxbruna pistoler låg i en halvsliten låda på golvet, snabbt ryckte jag åt mig dem och sprang lyckligt  in i provrummet fort som attan! Men vafan, de gick ju inte på. Jag kunde inte dra dem över vaderna utan fick blodstopp i benen och syrebrist i hjärnan i kampen. Bittert.

Bild: fotomontage med bilder från acne.se


Nu såhär i efterhand känns det väl lite som en lättnad måste jag erkänna. Att slippa fundera mer...eller?

Jag vill ju ha dem fortfarande =S...tror jag!?
De skulle ju vara fina på hylla, eller kanske uppsatta på väggen. Att klippa ner dem till ankelboots som nån bloggare gjorde i höstas kommer inte på tal!

  

 Så, vad(er) är problemet!


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag drömmer också om ett par Pistols! Men är de smala i vaden så gick även min dröm i kras där....



Så det var du som köpte ut mina Avenues? Tack tack! Jag trivs jättebra med dem! Jag funderar dock på att kapa dem, så att de blir som ett par Box. Men vi får se...:)



Vad roligt att du startat en blogg :)



Förresten, du har ju också Shaniskorna från Bronx, de beiga. Tycker du att de klibbar fast om du är barfota i dem? På mig gör de det! Det kan vara svårt att få ut foten om jag blivit för varm om fötterna :P

2009-05-16 @ 18:47:28
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Haha, sorry :)

Man får verkligen cravings efter alla höstgrejer :)

2009-05-19 @ 15:15:49
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback