Mixage is the shit!

2009-05-14 @ 20:33:26
Lite bakgrund:
Sen jag såg Elin Klings kap; de svarta kilklackarna i mocka från Bronx som hon köpte i Paris blev jag nästan besatt av att hitta ett eget par. Men det visade sig att det inte bara är jag som läser hennes blogg, så jag fick se mig besegrad och hitta nått annat istället (det är aldrig nått problem) 

"Tack vare" en tokseriös steg-räknar-tävling på jobbet så tog jag en extra vända, den där halvdags-torsdagen nyligen, längs med Drottninggatan mot Sveaplan och hittade ett liknande par, i svart skinn och med snörning hela vägen upp, samma kilklack och modellnamn: Shani på Mixage. Eftersom butiken var skitliten och nästan svämmade över av folk så hoppade jag över att prova-köpa-gå hem med dem. Men kunde inte sluta tänka på dem,så  typiskt mig..!

Efter jobbet måndagen efter så gick jag till butiken på Kungsgatan där fanns de oxå, OCH paret i mocka. Men ännu finare ..i ljusbeige. Lycka, och beslutsångest.

Resultatet?




Påsarna döljer bland annat:


Och...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback