Mera, vill ha mera!

2009-05-14 @ 20:15:49

Köpte ett par skor på Topshop förra veckan. Kände att jag inte kunde leva utan dem och sen att det bara fanns ett par kvar i min storlek gjorde dem bara mer oumbärliga.  Avvaktade en dag, gick med en känsla av oro i magen hela tiden - tänk om de såldes senare den kvällen...eller first thing next morning?

Hur som helst, min kärlek skickade ett sms till mig och bröt för en sekund mitt köpstopp - jag sprang till SOUK - och nu bor skönheterna hos mig. Ja, men kolla platån, tofsen, nitarna och klacken, och det är peep heels haha!!! Alldeles för mycket och alldeles underbara! 



Peep heel ^^



Nu till saken:
När man har fått det man vill ha, gapar man bara efter mera, eller hur? Jag kommer fortsätta sukta efter världens finaste Ann D's ett bra tag till...oavsett hur många vacka skor  jag införskaffar under tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback