CopyCat: Giuseppe Zanotti ¦ GoJane

2009-05-28 @ 19:12:03

Jag kör en CopyCat till nu när jag ändå är igång. Det finns vissa restriktioner för att surfa på jobbet, sen att the Big Boss sitter just precis sådär i närheten att han ser vad som försiggår på min skärm gör det inte lättare. Jag hade ett Halleluljah-moment för Copycatting som jag behövde få utlopp för idag, men men nog om det.

Giuseppe Zanotti för 6 195 kronor hos Savannahs.se eller...

...cirka 165 kronor + frakt från Gojane.



Jag tycker att det är konstigt att man får göra så uppenbara kopior på etablerade designers. Men eftersom jag tycker om att budgetshoppa så är det ju bra att det förekommer.


Kommentarer
Postat av: linnea

svar: Haha gud vilket roligt sammanträffande eftersom jag var inne på have2have precis innan jag såg din kommentar och såg de skorna!!! De är hur snygga som helst :)



Vilken rolig blogg du har förresten, hit ska jag kolla in igen!

2009-05-28 @ 19:44:15
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Linnea

svar: Ja de har sååå fina saker, tyvärr har jag stl 36 och de försvinner så snabbt, i alla fall de jag tycker är finast. De är ju inte direkt gratis så tyvärr kan man inte shoppa hur mycket som helst :P men många stiliga skor, de har dem verkligen.. Kram

2009-05-28 @ 22:30:56
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback