Wedges in da' tree

2009-06-23 @ 19:30:04








Köpte dessa kilklackar på H&M i höstas. De stod på ett bord bara sådär helt upp och ner. De ser sjukt små ut på, nästan som storlek 35/36 på mina UK6'or/US8'or/EUR38,5'or. Fuskläder, men formar sig mer som äkta läder, jättefint. En kollega till mig som även knäcker (haha) extra som kiropraktor/kinesiolog/besserwisser säger att jag inte kan gå i dem, att min placering av höften blir skev och att jag kommer få problem med ryggen. Ja, jag får fundera på om det är värt det då...annars får de vara fina på en hylla istället.  

Kommentarer
Postat av: viktoria i norr

...men råkar de varken passa dina höfter/din rygg eller din hylla, så passar de säkert perfekt på mina UK6'or/US8'or/EUR38,5'or. ;)



Hör av dig isf!

2009-07-25 @ 19:00:51
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: serap

hi, these boots are amazing, may i ask you where you got that from?



serap

2009-08-01 @ 20:21:01
URL: http://www.serapart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback