Adidas Supernova Sequence

2009-06-23 @ 19:08:47
Hej!

Här kommer ett kampanj-kap. Intersport har haft löpsko-vecka ..typ, och hade satt ner Adidas Supernova till 890 bananer istället för 1 200, tack så mycket









Låt mig citera, varför jag är toknöjd med mitt köp:

"Stötdämpningens Ferrari. Med fokus på att kvinnor inte springer likadant som män har Adidas vidareutvecklat modellen Supernova till en ultrastötdämpande i två varianter. Glide för den neutrale löparen och Sequence för överpronationslöparen. Supernova är särskilt designad för en kvinnas fotavveckling med ForMotion i hälen som anpassar sig till underlaget i landningen och därmed styr pronationshastigheten och avvecklingen. Skon är dessutom stötdämpad i häl och framfot".

"Landningen känns mjuk, men ändå fast på alla underlag. Hjälper närmast foten  vidare till nästa avstamp. Är utvecklad för en bredare kvinnoläst" "Skon är lött och ger ett perfekt avstamp" iForm. 

Två frågor;
1. Tänkte de på mig när de designade den här skon?
2. Kan den koka kaffe också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback