Stora skor och wakeboard-bindningar

2009-07-22 @ 20:39:48
Jag och Fina ägnade hela lunchen igår till att jaga våtdräkt till mig och till lillebror, men hittade bara herrmodeller i stl s/m överallt, så vi åkte på utflykt till Täby, och Beli Sport. Jag hade googlat lite innan och insåg rätt snabbt att svaret nämligen funnits i min lilla hem-ort hela tiden. Två våtdräkter och ett wakeboard-paket senare åkte vi till Clas Ohlson och köpte en Tube Hydroslide till mig, och lite dragrep - det kommer bli en fartfylld helg. Grymt!

Såklart är det bindningarna som är skorna i det här inlägget. Hela kittet är så coolt. 


Får se hur det här slutar. Vi var tvugna att kompromissa en hel del med bindningarna eftersom lillebror har stl. 46 i skor, och jag har mellan 7 och 8 storlekar mindre.


Tänk att det kommer få plats 300 millimeter fot i den här.




Dagen idag är förövrigt inte den mest underbara dagen i mitt liv.. . Förutom att vädret inte är något vidare, så har en förkylning kommit från ingenstans och hakat sig fast i min näsa, alla på kontoret - förutom jag - har åkt på semester, och vem är då kvar när nått behöver fixas eller när man behöver nån att skälla på? Jo, jag så klart...tack.

Nu sitter jag här hemma i sängen med huvudvärk som inte vill ge med sig. Ska äta lite varma bär och ett jättegott kryddigt hett thé och hoppas på en bättre morgondag. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback