Skobutiker och telefonkö

2009-07-28 @ 10:59:55
Sitter och laddar för sko-jakt. Denna jakt har typ nummer 14 i ordningen, för just detta par, och Stockholmsavstånden blir inte kortare, ibland kan det ju kännas så, när man går samma sträcka nästan varje dag. Nu känns det väldigt långt bort.

Det är noll action på kontoret idag. Industrisemester heter det, eller hur? I telefonen har jag Skatteverket, sitter i telefonkö med köplats nummer 3.

Jag frågade Fina igår om vi inte kan starta en skobutik tillsammans. En online-shop. Tänkte såhär: Eftersom alla skor jag tycker är fina oftast fort tar slut i butiker, och på nätet, och alla mindre fina står kvar och dammar som hyllvärmare, så kan min skobutik bara ha skor som jag tycker är fina - det skulle kunna bli Den bästa skobutiken. Här snackar vi bra omsättning - noll onödigt lager. Heh. Märks det att det är slött här?


Ojoj, har lyser flitens lampa! Plats nummer 2 i kön. Jösses. 


Snart Johanna har jag lunch, då ska jag ut och jaga!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback