ballerina bonanza

2009-07-13 @ 20:50:46

Hej!

En eftermiddag för ett par veckor sen satt jag och rea-surfade järnet. 
9 par skor beställdes hem både rea...och icke-rea. 6 par hämtades hem från posten idag! The blog goes bananas..eller ballerinas =D




By far de skönaste flatsen någonsin. Så mjuuuka, så sköööna, Rekommenderas!


Här ser ni tre fjärdedelar av H&M's höstballerina-kollektion. Bara de svarta som saknas.
Hmn, undrar om de kommer in i lager igen..? 129 kronor stycket.

 
Simpla men sköna. Har ett par ballerinas från H&M som jag köpte nån gång 2007 som fortfarande är hela och fräscha. Känns schysst att nått så billigt håller.





Fina ballerinor i skinn från Soft Gray/la Redoute. Tyvärr var stl 39 i härlig silvernyans för stora...




..och de mörkgrå i stl 38 för små. Attans att det inte fanns i 38,5. Det hade varit pur perfektion!
Tjaa, en behållning på 4 av 6 st är väl rätt bra ändå.




Behind the scenes...pre photo shoot.


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Oj, så många ballerinas du köpt! Jag borde också uppdatera mitt förråd. Jag har ett ar vita och ett par svarta och båda är slitna. Men det är ju så mycket roligare att köpa klackar!

2009-07-14 @ 20:56:08
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback