Rosa håligheter

2009-08-05 @ 20:43:22
Träden här hemma på tomten börjar bli så väldigt gröna och lummiga nu så jag skippar dem ett tag. Istället får vår magnifika ek torna upp sig i bakgrunden...Visst har vi fin utsikt?

  







Rosa och svarta mocka/lack vintagepumps signerade Mary Pik såg min bästa Josie i en butik och köpte dem till mig, mest för att jag skulle ha nått finare att titta på än min bildskärm 8 timmar per dag.
De är rätt slitna över klacken, och bör kanske besöka en kemtvätt , men för nu kan jag inte slita blicken från dem. Jag är tokfascinerad över de små perforerade hålen i mockan. Detaljerna är utsökta. Blankt vs. matt Tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Så fina! VÄldigt 80-tal :)

2009-08-06 @ 21:27:44
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback