Acne Avenue

2009-08-05 @ 21:49:01
För ett par veckor sedan fick jag fatt i ett par Acne Avenue till ett väldans förmånligt pris (och väl var väl det, för när tjejen kom och lämnade dem hos mig var de nåågot mer slitna än vad hon iddes säga). Tidigare köpte jag loss just ett par Avenues till myShoebox-Johanna, men just då hade jag inte så höga tankar om dem. Jag tyckte nog att de var rätt fula, eller fulsnygga kanske..Here they are iallafall.
 






De är rätt uttöjda i skaftet vilket i och för sig bara är bra för jag hade tänkt att vika ner dem eller ha dem nerhasade till skinny brallor. Sen borde jag kanske putsa upp dem och klacka om dem ...men allt har sin tid.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Haha, jag minns att du sa det, att det inte riktigt var din stil :) Och nu har du ett par :)



Min sambo är likadan, helt antiblogg, men om jag säger nåt bra så kan han vara glad för min skull :)

2009-08-06 @ 21:26:26
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback