Högtryck på skofronten

2009-08-26 @ 19:21:17
Har varit runt en del på stan (Stockholm) i veckan och speciellt förundrats över H&M's skoutbud. Det är verkligen helt galet bra. Eftersom att jag inte är någon superbloggare med specialprivilegier så kånkade in ett gäng skor i ett provrum och fotade lite där inne, sen smög jag upp kameran lite ute i butikerna ett par gånger också. Med risk för att bli överhängande impopulär på H&M, här är resultatet!






















Råkade publicera inlägget istället för att spara det som utkast. Fick väldans bråttom till gymmet och så blev det bara stressigt och fel.  Så här kommer resten av bilderna! Såg precis att den första delen blev nya höst 2009, och de som jag lägger upp nu är mer sandaletter, typ sommar 2009. I lööv them all anyway =D








Yep folks, it's H&M

Köpte inga av dem, men när jag ser tillbaka på de här bilderna, och tänker frammåt mot Jimmy Choo-kollektionen, så ser det ut som att Hennes & Mauritz lätt kommer att ruinera mig framöver.

Kommentarer
Postat av: Jessie

de översta har jag kollat in på hemsidan, men de ser ut att vara mycket finare i verkligheten!

2009-08-29 @ 21:56:19
URL: http://yesjess.blogg.se/
Postat av: viktoria i norr

Synd bara att H&M och H&M är olika i olika städer.. BajsNorrland!

2009-09-03 @ 18:53:09
URL: http://utanintresse.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Tack för svaret.=)



Gud vad mycket snygga skor de hade på H&M.

2009-09-16 @ 14:27:53
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback